Wednesday, August 05, 2009

Senior year


Over een paar dagen is het zover, Lisanne's senior year gaat beginnen. Het laatste jaar van High School !! Allemaal heel spannend, vooral ook omdat je nu gaat kijken naar welke college je volgend jaar wilt gaan, en nog belangrijker.... waar nemen ze je aan? Onzekere maanden breken aan, maanden met hard werken, veel tests maken en ook langzaam afscheid nemen van je High School tijd. Langzaamaan toch echt leren op eigen benen te staan want volgend jaar zomer ben je 'on your own' op college. Gek idee, het gaat veel te snel.


De eerste 'taak' voor senior year was senior pictures laten maken. Dure grap maar wel erg leuk om mee te maken. De 'officiele' foto is voor het yearbook, elke senior staat op deze manier, op pasfotoformaat, in het boek. De andere foto's zijn 'casual' en Lisanne en Chris wilde ook graag samen een foto.



3 comments:

Unknown said...

Wat een geweldige mooie meid!! Die tweede foto is fantastisch!! :-)

Petra said...

Wat een goede fotograaf heeft die school! Ik vond Kai's foto's maar matig. Die van mij waren natuurlijker. Mooi meisje is Lisanne! Grappig, dat we tegelijkertijd een senior jaar meemaken. Voor mij wel de tweede keer, maar een jongen is weer heel anders.

Marjolein said...

Wat een superfoto's Kiki, ik vind ook de 2e geweldig, mooie meid hoor!!
En tja, het gaat snel hè, Marloes is klaar met highschool, weet niet wat ze wil, dus nog geen college... en Anouk begint in september met highschool... dus ik zit er nog wel even in!