Saturday, August 21, 2010

Lekke band

Vrijdag, vlak na schooltijd, krijg ik een telefoontje. Maaammmm, ik heb een lekke band. Tsja wat doe je dan. Ik ben niet handig, Tjeerd op zijn werk. "Laat de auto maar staan schat, ik kom je halen en dan gaan we vanavond met papa wel terug" Zo gezegd, zo gedaan :). Hij is ergens over heen gereden en er zit gewoon een soort van winkelhaak in zijn band. Dat wordt een nieuwe band, plakken onmogelijk! Gelijk training - band verwisselen- gekregen van Tjeerd, is het toch nog ergens goed voor.


**update: het zijn 4 nieuwe banden geworden...de andere 3 waren ook slecht.**


2 comments:

Marjolein said...

He gat, zal je net zien..... zou ook totaal mijn reactie geweest zijn, kan rijden, maar banden verwisselen..... zucht......

Tjeerd en Kiki said...

hahah ja same here! Ik heb goed meegekeken, misschien kan ik het ook volgende keer :)