Thursday, January 11, 2007

back to 'normal'

Hier nog even twee fotootjes van de familie in Nederland. Lisan en Martijn met Matthijs (zoon van Roel) en Liselotte, en de kids met hun neefjes Koen en Gijs. Verder hebben we natuurlijk nog veeeeel meer foto's gemaakt maar dat kan allemaal niet op het blog. Ik hoop ooit de fotoboeken op orde te hebben maar ik ben bang dat ik 15 jaar achter lig met plakken/insteken dus dat wordt een hele klus.

De kids zijn sinds maandag weer naar school. Het is even wennen, weer vroeg op staan, stil in huis etc. Tjeerd ging gelijk maandag al richting Mexico, alles was dus tegelijk weg. Gelukkig hoef ik mij niet te vervelen. Doe tegenwoordig aan yoga, ga gezellig op stap met vriendinnen en heb natuurlijk mijn werk voor De Molenwiek (de Nederlandse school). Toch had ik even nodig om weer in 'het ritme' te komen, vakantie is toch wel erg gezellig!

Weinig nieuws verder, de brievenbus story loopt nog. We wachten op een telefoontje van de verzekering en dan kan het eindelijk gemaakt worden. Zodra er een nieuwe 'bus' staat plaats ik een foto.

1 comment:

Bas, Sabina, Scott en Jill Ursem said...

Who, heb net even de blog bekeken en toen ik de ravage zag schrok ik wel even. Waarschijnlijk heeft de "buurman" iets te veel gedronken? Wel blij voor jullie dat de dader zich heeft gemeld. Ik baal nog steeds een beetje zoals het de vorige keer liep met het oppassen. Scott schrok op de ene of ander e manier van de invasie die in 1 keer binnen kwam. Moeten we nog een keertje over doen. Voor de rest ging het goed en hij heeft het regelmatig over Lisanne. Gelukkig maar.

Groet,

Bas