Wednesday, October 10, 2007

EINDELIJK........

oud
we hebben een nieuwe lamp in de keuken! Al sinds we in dit huis wonen ergerde ik mij aan de lamp in de keuken. Een week of 2 geleden waren Tjeerd en ik uit eten en in het restaurant zag ik precies de lamp hangen die ik graag wilde. Het is niet iets heel bijzonders maar wel precies dat wat wij zochten. Toeval wil dat ik maandag met Martijn bij Ikea!!! was en daar hing DE lamp. Gelijk gekocht, en nog diezelfde avond heeft Tjeerd hem opgehangen. Op de foto lijkt de lamp wat klein maar in het echt is het helemaal goed!


nieuw

3 comments:

wbg said...

Wat gaaf die nieuwe lamp!!! Wij zijn op dit moment ook erg druk met de woonkamer. Nieuwe gordijnen (gewonnen!!!) Frans is druk aan het witten en de muren opnieuw aan het verven en tja daar moeten nu ook een paar nieuwe lampen komen...HEERLIJK!!

Fam.Herkströter said...

he wat zien ik daar op de oude lamp?
is dat nou zo stoffig of komen die fotoshootlessen nu niet echt van pas,hahahaha.
Fijn weekend luitjes.

Gr R

Marjolein said...

Ja....kan me helemaal indenken dat je die lamp zat was... Moet eerlijk zijn, hier hangt ook nog de lamp die hier hing boven de eettafel en ik vind em gruwelijk! Maar.... heb je juiste nog niet gevonden, enne, ik wil ook naar Ikea!!!!!

Fijn weekend!