Thursday, February 26, 2009

daar zijn we weer....

MacBook is terug en werkt weer goed. Er was een probleem met de internetverbinding en dat is toch wel erggggg lastig.

Natuurlijk gaat het leven gewoon door. De kids gaan naar school, de hond groeit als kool en de voorjaarsopruiming is begonnen.
Tjeerd en ik hebben mijn auto volgegooid met oude troep, plantenbakken, hogedrukspuit, oude kratten, een voetbalgoal en zo nog wat losse rommel. We zijn naar de towndump gereden en voor $7 konden we alles achterlaten. Je moet het wel gescheiden inleveren, eerst dus de hogedrukspuit eruit en dan naar binnen om de rest uit te laden. Een grote bulldozer haalt alles bij elkaar en stort het op de grote vuilnisbelt. Een aparte gewaarwording.

Dit is de eerste hoop, hier lieten we de hogedrukspuit achter
En hier de rest en toen.......
toen werd alles bij elkaar geschoven voor de grote hoop.....
en toen was er koffie, voor het eerst dit jaar buiten! Laat het voorjaar maar komen.
Let op ...... Tjeerd zit met hond op schoot, wie had het ooit kunnen denken!!!!

2 comments:

Anonymous said...

Ooooh, wat heerlijk!! Ik voel de warmte, zowel van "het weer" als van het gezin.. IK WIL NAAR THE STATES!!!!! ;-) Datum prikken voor BBQ?

X San

Marjolein said...

Oh, wat kan je een rotzooi verzamelen hè? Ik weet eigenlijk niet eens hoelang jullie al in de States wonen.... Wij hebben na 2,5 jaar nog niet zoveel, da's in Ned. achtergebleven LOL
En ik mag wel even zeggen dat ik errug jaloers ben he, op dat buiten zitten, het is hier nog dik onder 0 (Tjeerd, wees maar blij dat je niet meer in Toronto zit!)... en ik wil zo dolgraag op m'n deck in de zon!