Wednesday, September 13, 2006

Bob Dylan

Voor degene die mij goed kennen is het geen verassing dat ik een grote Bob Dylan fan ben. Doet me denken aan mijn eerste Dylan fan, ene Jeroen waarmee ik in 5 HAVO zat; hij droeg jassen van kleedjes die mijn oma op de eettafel had liggen in de achterkamer!

Bob is weer helemaal terug met zijn nieuwe CD Modern Times, en nu wordt er ook nog een film gemaakt over zijn leven. Inderdaad, je leest het goed want na het succes van Ray (Ray Charles) en The Man in Black (geweldige film over Johnny Cash) wordt op dit moment The Bob Dylan Movie "I am not there" gefilmd in Montreal. Maar wat is nu de echte kicker van dit hele verhaal.......? Kate Blanchett speelt Dylan, een vrouw die het icoon van vele generaties uitbeeldt. Andere BUSA'ers die zich mogen verplaatsen in de huid van Bob zijn Richard Gere and Heath Ledger. Als je het niet geloofd kun je klikken op deze link en er van alles over lezen in The Rolling Stone.

http://www.rollingstone.com/rockdaily/index.php/category/bob-dylan/

Natuurlijk dwing ik de hele familie om mee te gaan als de film uitkomt. Hoort gewoon bij hun opvoeding.

No comments: