Wednesday, April 25, 2007

Ik kan het niet laten....

Ik ga zo mijn favoriete nagerecht eten. Ik wou dat ik ermee mocht beginnen maar helaas moet ik eerst een biertje drinken en dan een Dover Tong eten. Dan pas mag ik aan mijn La Isla Flotante beginnen. Ik ga eten in The San Angel Inn in het hartje van Mexico City. Dit is een oude hacienda met een prachtige binnentuin. Het restaurant wordt zelfs omschreven in een boek wat ik onlangs heb gelezen en kan aanraden: The Queen of the South van Arturo Perez Reverte. Klik hier als je wilt lezen waar het over gaat.

Maar goed, het is mij dus te doen om dit onweerstaanbare dessert van eiwit uit de oven met verse aardbeien en frambozen met erover heen een heerlijk vanille saus. Krijg jullie al trek? Ik wel. Soms heeft reizen ook wel zijn voordelen; gelukkig ben ik morgen weer thuis, net op tijd voor het feest bij de Consul en om Lisanne in klederdracht te zien (komt een foto van). Oh jah, niet vergeten, ook net op tijd om de badkamer af te maken.

3 comments:

Tjeerd en Kiki said...

jajajajaja zit mij maar even 'lekker' te maken hier met dat toetje :(

Anonymous said...

Werk die blog nou eens bij joh! 1-1 :-)

Bas

Francine said...

Klinkt heeeeeerlijk, dat toetje. En Mexico City ook, trouwens :-)