Monday, July 02, 2007

Pawley Island

Gisteren zijn we aangekomen na een rit van ongeveer 6 uurtjes. Onderweg even lekker wat gegeten en verder in 1x doorgereden. We zitten in een mooi park, 3 golfbanen, meerdere zwembaden en aan het strand! Nou helaas....verder dan een wandeling zondagavond zijn we nog niet op het strand geweest. Het weer vandaag was niet veel bijzonders.
Na het ontbijt zijn we naar Starbucks gegaan voor de dagelijkse dosis caffeine. Daar lekker gezeten en toen zijn we richting Myrtle Beach gegaan. Dit is echt supertoeristisch, overal winkel met tshirts, zonnebrillen etc. Hier hoeven we niet nog een keer naar toe. Af en toe viel er een druppeltje regen maar eigenlijk mogen we niet erg klagen.
Op de terugweg kwamen we langs een mini-golf baan. Dit heb ik dus volgens mij in mijn jeugd voor het laatst gedaan dus we zijn gestopt en gaan mini-golfen. Erg gezellig en ik was samen met Martijn als laatste geindigd :). Tjeerd was #1 en Lisanne #2.
De rest van de familie staat nu in de sportschool hier op het terrein en ik zit bij Starbucks aan de koffie mijn email/blog/etc bij te werken.

Verder gaan we straks lekker eten en op tijd naar bed. Morgen de hele dag strand!!! YEAHHHH

2 comments:

Marjolein said...

Dat plekje ziet er lekker uit hoor, mooie villa!! Geniet nog maar even lekker, en kom gezond weer thuis!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.