Monday, September 28, 2009

Virginia Tech - Miami Game

Ook al was er veel regen, hebben we een rot week gehad door de overstroming beneden, life goes on en zo ging Lisan vrijdagmiddag met Chris zijn ouders en Mike & Julie (broer + vriendin) weer naar Virginia voor een football game. Mike en Julie hebben allebei aan Virginia Tech gestudeerd. Ook daar regen , regen en nog eens regen maar dat mocht de pret niet drukken. Voor de wedstrijd een tailgate, eten/drinken op de parkeerplaats vanuit de kofferbak van de auto. Heel gezellig en vooral heel druk, toen de wedstrijd in de stromende regen, en zondagmiddag weer richting huis gevlogen. Weekend was zo om , Lisanne zei toen ze thuis kwam "this was the best weekend EVERRRR". Dat geloven we dan maar :).the boys
the girls

Lisanne & Chris..... cute capes

3 comments:

Petra said...

Echt grappig, dat ze zo vaak naar de VT wedstrijden gaan! Wij hebben er als ouders van een studente nog niet eens een bezocht! Katja was koud en drijfnat, maar tot het einde gebleven. Hoe lang is het trouwens rijden van jullie naar Blacksburg?

Unknown said...

Beste Kiki, Tjeert, Lisanne en Martijn,

Zoals op de verjaardag van je (o)pa beloofd laat ik nu een reactie op jullie belevenissen achter. Wat ik al tegen hem zei is eigenlijk waar: in het begin lees je wel maar ben je te lui om te reageren. Bovendien vind je ook, dat je "het niet meer kunt maken". Die belofte dwingt me nu dus!!!!

De afgelopen jaren hebben we op grote afstand jullie belevenissen gevolgd. Heerlijk hoe Lisanne en Martijn deels Amerikaans zijn geworden en toch de roots niet vergeten.

Tja, en zo'n eerste keer zou ik heel veel dienen te schrijven om vanaf hier wat meer te vertellen. In volgende reacties zal ik op sommige dingen wat verder ingaan, maar nu enkele dingen. De oudste van ons, Marion woont met man en één kind (Max van 18 jaar) in Ierland. Hun oudste dochter (Martine van bijna 23) woont hier in Tilburg. Zij koos om hier te blijven om haar school af te maken en mogelijk aan een zangcarrière te werken. Dat kwam eigenlijk omdat ze door Solomon Burke naar Amerika werd gehaald om bij en met hem te komen werken, maar omdat hij bijna slaafse gehoorzaamheid gedurende vier jaar eiste heeft ze het volgende vliegtuig naar huis genomen. Dochter twee, Germaine, woont met twee kinderen en een man in Maastricht, Babette met twee kinderen en een-man-op-afstand (dus niet bij haar in huis) in Enschede terwijl Bas met vrouw en drie meisjes in Kerkrade woont.

Wijzelf zijn erg druk. Ik organiseer momenteel veel rond opera, heb net het regie-assistentschap van een operette achter de rus en tot eind november ben ik dagelijks bezig met organiseren van en het mede regisseren van een opera die geschreven is over Koning Willem II. Daarnaast ben ik bezig over met een boek over de Palestijnse vluchtelingenkampen in Libanon. Begin dit jaar zijn we daar nog een paar weken geweest met een Palestijn, die mijn tekst vertaalt in het Arabisch. Mogelijk willen we ook nog komen tot een Engels-Arabische en een Duits-Arabische tekst.

Tot zover dit eerste "inlichtingenblad " van hier uit. Ik zal in ieder geval wat vaker reageren.
Heel veel groeten,
Ria en Ad Mols

Tjeerd en Kiki said...

Ria en Ad, ik had van mijn vader al gehoord dat jullie even langs zijn geweest op zijn verjaardag. Dat stelde hij (en ik ook) zeer op prijs. Ook leuk om een wat meer te weten over mijn eigen familie (op afstand). Zo zijn we toch allemaal goed terecht gekomen. Mocht een van jullie hier in de buurt zijn, laat het dan gerust weten. De basement is dan vast weer op orde en jullie zijnvan harte welkom.

Tjeerd (& Kiki)