Thursday, August 31, 2006

Update Liselotte


Wat een grietje is het toch, ze is nu 3,5 week oud en ligt niet meer in de couveuse maar in een gewone wieg. Dit is een foto van een paar dagen geleden.

Ook hier gaat alles z'n gangetje. Tjeerd zit deze hele week in Chili, de kids zitten alweer in hun 3e schoolweek en ook ik ben druk met van alles en nog wat. Heb een 'nieuwe' baan, administratief medewerkster voor de Molenwiek. 6 Uurtjes per week en merendeel kan vanuit huis. Verder doe ik natuurlijk nog de peutergroep op vrijdagochtend, kindjes van 2 tot 4 jaar komen dan bij ons van 9-12 uur. We zingen, knutselen en proberen ze spelenderwijs van alles te leren. Erg leuk, ik ga al mijn 5e jaar in!

Dit komende weekend gaan Tjeerd en ik naar Destin met Mat en Simpha, Jacq en Quint en Paul en Marit zijn uit Nederland overgekomen om ook weer mee te gaan. Gezellig. Helaas moeten Lisanne en Martijn allebei in een toernooi voetballen dus die blijven hier bij hun vriendjes logeren. Lisanne had vooral graag mee gegaan naar het strand, Martijn vindt het voetballen veeeel leuker en natuurlijk kan hij nu 4 dagen (Vrijdag tot/met maandag) bij Jason logeren! Leuk!

Ik ga nu naar de Outlet Mall met Agnes, kijken of ik nog wat leuke kleding 'voor weinig' kan kopen.

Doei :)

No comments: