Wednesday, June 13, 2007

Liselotje

Kreeg vandaag deze schattige foto via de mail. Het is ons nichtje Liselotte met haar broer Matthijs. Wat een meid wordt het al!
Ik kan niet wachten, op 5 augustus komen ze een paar weekjes bij ons logeren!

Verder gaat de vakantie hier vrolijk door. De kids hebben deze week try-outs, Lisan is met Amanda op stap, Martijn vermaakt zich met zijn vrienden en ik ......................... ben taxichauffeur. Volgens mij zit ik meer in de auto dan gedurende het schooljaar en dat wil wat zeggen.

Tjeerd zit in Chili, hij is zondag vertrokken en komt vrijdag weer terug.

4 comments:

Anonymous said...

Echt een leuke foto van nichtje Lislotte. Kan me voorstellen dat je inderdaad niet kan wachten. Hoop dat je mannetje weer veilig thuis is gekomen. Groetjes uit Heerhugowaard

wbg said...

Wat een leuke foto van je neef en nichtje! Kan me voorstellen dat je naar hun bezoek uitkijkt!!!

Fijn weekend met een hopelijk compleet gezin?

Fam.Herkströter said...

Hey guys,ik hoorde zojuist dat van der hurk ( nederlander ) jullie Braves heeft platgegooid als pitcher,klopt dat? Geweldige mensen he die NLers
laterz

Marjolein said...

Wat een leuke foto joh! Gezellig dat je weer bezoek krijgt uit Nederland!!

Geef je adres maar... kan ik je eens een kaartje sturen:-)